چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
با سلام
ابتدا تشکر ميکنم از پاسخ شما
ايکاش باقي همفکران شما هم پاسخ نقد رو با نقد ميدادن نه با دشنام و احيانا باطوم و چيزاي ديگه!!!
اين مطلب رو در پاسخ به شما مينويسم اگر خواستي منتشرش کن.
اول بايد بگم که منو همون سبز خطاب کني کفايت ميکنه/ خودت ميدوني ما بي نام و نشانيم. امروز اينجاييم در خدمت شما و فردا ممکنه تو ي يه بازداشتگاه بي نام و نشان و اگر خوش شانس باشيم تو يک زندان با نام و نشان باشيم!
دوست عزيز يک نکته بسيار مهم رو ظاهرا فراموش کردي و اون اينه که چيزايي که شما ميگي روي کاغذ ممکنه صحيح باشه ولي در جهان واقع نشاني ازش وجود نداره!
همون برادران اهل سنت عملا و به دور از تعارفات ديپلماتيک برادران شيعه خودشونو مرتد- کافر - رافضي و... ميدونن (البته شما هم تو دل خودت اونا رو همين ميدوني!!!)
مگه همون عبدالرحمان جبرين مفتي اعظم وهابي نبود که فتواي تکفير شيعيان رو صادر کرد؟
همچنين فتواي تخريب حرم مطهر امامان شيعه نيز توسط اين عالم نماي وهابي صادر گرديد که سرانجام منجر به تخريب حرم مطهر امامين عسکريين «عليهما السلام» توسط افراطيون وهابي در سامرا گرديد .
مگه جانشين اين برادر/ عبدالعزيز ال شيخ نبود که گفت ما بر حقيم و شيعيان باطل؟ عين خبر رو مينويسم:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از واحد مرکزي خبر ، شيخ «عبدالعزيز آل الشيخ» که جانشين عبدالله بن جبرين مفتي اعظم وضد شيعه عربستان سعودي شده است گفت: همکاري ايراني‏ها با گروه الحوثي همکاري در گناه و دشمني است. وي با بيان اين مطلب از ايراني‏ها خواست از اهل‏تسنن مقيم ايران در برابر ظلم و دشمني محافظت کنند. عبدالعزيز آل الشيخ مفتي اعظم عربستان سعودي در ادامه درباره گروه الحوثي گفت: "ما برحقيم و آنها ( شيعيان ) باطل پس مبارزه با آنها واجب است.

بازم بگم ؟

اخراج سردبير روزنامه الوطن به خاطر حمايت از ايت ا... سيستاني رو يادت هست؟

يا اظهارات محمد اعريفي در توهين به ايت ا... سيستاني به عنوان مرجع بخش بزرگي از شيعيان؟

يا توجهت رو جلب ميکنم به اين مطلب در مورد فتوايي در مورد ممنوعيت فروش مسکن به شيعيان!

http://salam-shia.com/content/view/253/1/
مگه يادت نيست اون خبري رو که ميگفت يکي از مبارزين نميدونم فلسطين بود يا لبنان که اورده بودش ايران و مهر ورزي مشمول حالش شده بود و در بهترين بيمارستان در حال درمان بود نذاشت بهش خون بزنن؟ به اين علت که خون شيعه ناپاکه؟!!!
ببين دوست عزيز اگه بخوام ازين دست مطالب در اثبات برادري و توافق شيعيان و سنيان بنويسم تا فردا هم تموم نميشه!
غرض اينکه اونوقت چطور ميشه که اين برادران رهبري امام خامنه اي شما رو به رسميت ميشناسن و هيچ مشکلي هم نيست؟!!!
بي خيال برادر!
کوتاه بيا برادر!
خودتم ميدوني که اصلا نقل اين حرفا نيست .
توجهت رو جلب ميکنم به فيلم واقعه خونبار کوي دانشگاه تهران و ميخوام بهم پاسخ بدي کدوم امامي نه حتي با دشمنان که مردم خودش اينکارو ميکنه!!! به وبلاگ من سر بزن
http://saaabzzz.blogfa.com






پاسخ

دوست گرامي جناب آقاي سبز، با سلام و خداقوت. حقيقتاً خوشحال شدم كه پاسخ بنده را در مورد پرسش خود مطالعه كرديد و مجدداً انتقاداتي را مطرح فرموديد. بالاخره بر اساس اعتقادات اسلامي ما شبهه مقدمه ي يقين است و همينكه سئوال مطرح مي كنيد يعني دنبال حقيقت هستيد و اين فرايند استدلال كردن جاي تقدير دارد. زيرا افراد متعددي با همين نام شما (سبز) و مشابه آن (سبز نشان، سبز سبز و...) در همين کامنت جز فحاشي و توهين با الفاظ رکيک به بنده و ديگران منطق ديگري ندارند. چون جنابعالي را از اين افراد فحاش جدا مي دانم، لذا همان سيکلوپس خطابتان مي کنم. خوب دوست عزيز جناب سيکلوپس موضوع سئوال قبلي شما استدلال گفتن امام خامنه اي به رهبر انقلاب اسلامي ايران بود که دوست داشتم در مورد آن صحبت مي کرديد تا بعد سراغ موضوعات ديگر برويم. اميدوارم از نظر اعتقادي به وجوب اطاعت از اولي الامر آگاه شده باشيد. و اما در مورد مسائل ديگري که مطرح فرموديد، اجازه مي خواهم با 2 موضع شما موافق نباشم. اول آنکه استدلال ما در وحدت شيعيان و اهل تسنن اين است که اگر خداي ناکرده ما به اختلافات خود دامن بزنيم و يکديگر را تضعيف کنيم، اين دشمنان اسلام هستند که سوء استفاده مي کنند و بر همه ما تسلط پيدا مي کنند. لذا دوستان نا آگاه (چه شيعه و چه سني) که به اختلافات درون مذهبي دامن مي زنند منحرف هستند و مورد تاييد ما نمي باشند. نمونه بارز اين افراد منحرف شرور عبدالمالک ريگي است که اين روزها خيلي در مورد جنايتهايش و حمايتهاي ضدانقلابهايي همچون سازگارا را از او مي شنويم. نکته دوم اينکه افرادي که خودسرانه آنچنان وحشيانه به کوي دانشگاه تهران (که بسياري از دوستان بنده در آنجا هستند) حمله مي کنند و دل رهبر عزيزمان را به درد مي آورند که شخصاً دستور پيگيري و مجازات عاملان آن را صادر فرمودند، نتنها به هيچ وجه بسيجي نيستند، بلکه منحرفاني هستند که بايستي با قاطعيت با آنها برخورد شود. اما دوست عزيز جناب سيکلوپس، ما که نبايد با اقدامات اين معدود افراد منحرف استقلال و عزت ايران را فراموش کنيم و مثلاً در مجامع بين المللي به جاي دفاع از حيثيت ايران و ايراني، به نماينده ايران توهين کنيم و او را دروغ گو خطاب کنيم، زيرا از اين کار ما تنها استکبار است که سوء استفاده مي کند و ما را تهديد مي کند. لذا بياييد ضمن اصلاحات انحرافات خودمان، در برابر دشمنانمان متحد باشيم. موفق و مويد باشيد. روح الله تولايي (دانشجوي دانشگاه امام صادق عليه السلام تهران)
+ علي 

با سلام و احترام

من به شخصه از مديريت سايت تشكر ميكنم كه با پاسخ علمي و مستند به چنين شبهاتي و ايجاد آگاهي لازم زمينه تهاجم دشمنان را به اعتقادات و فرهنگ ارزشمند كشورمان از بين ميبرند .

( تا خون در رگ ماست خامنه اي رهبر ماست )

درود ودوصد بدرود
دکلمه جديد و فوق العاده زيباي پرويز پرستويي به نام نيستش با 2 کيفيت متفاوت . . .

Info icon

Navigation to the webpage was canceled

What you can try:

Refresh the page.