تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ محمدي (ولايت مدار) 

قابل توجه دوست عزيزي كه اين ادعاهاي مضحك رو عليه رهبر قلب هاي ملت ايران امام خامنه اي مدظله العالي مطرح كرده:

مرور چند روايت از مرحوم حاج سيد احمد خميني و آيت الله جوادي آملي درباره سطح زندگي رهبر انقلاب در حالي که ايشان مانع از انتشار وضعيت ساده زندگي شان مي شوندخالي از لطف نيست.

غذاي بيت المال
يك روز مهمان مقام معظم رهبري بودم . سفره را كه گستردند ، فرزند ايشان نيز نشسته بـود . آيت الله خامنه اي به وي نگاهي كردند و فرمودند : « پاشو برو ! » من خدمت ايشان عرض كردم : اجازه بفرماييد آقازاده هم باشند ؛ من از او خواستم كه با هم باشيم . آقا فرمودند : « ايـن غـذا مـال بيـت المال است ، شما هم مهمان بيت المال هستيد . براي بچه ها جايز نيست كه بر سر اين سفره بنشينند . آنها به منزل بروند و از غذاي خانه بخورند » من در آن لحظه فهميدم كه خداوند چرا اين همه عزت به حضرت آقا داده است .

راوي: آيت‌الله جوادي آملي
منبع: http://www.tebyan.net/social/house_family/partners/aftermarriage/2009/6/4/93368.html


شهادت يادگار امام از زندگي ساده رهبري‌
وظيفه خود مي‌دانم اين مهم را به مردم مسلمان و انقلابي ايران بگويم كه من از وضع منزل حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مطلع هستم. در خانه مقام معظم رهبري هرگز بيش از يك نوع غذا بر سر سفره نيست. خانواده ايشان روي موكت زندگي مي‌كنند. روزي به منزل ايشان رفتم، يك فرش مندرس و پوسيده زير پاهايم پهن بود كه من از زبري و خشني آن فرش- كه ظاهراً جهيزيه همسر ايشان بود- اذيت مي‌شدم از آنجا برخاستم و به موكت پناه بردم.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد خميني
منبع: http://www.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100944852935


ساده همچون آينه
زندگي مقام معظم رهبري آيت الله خامنه اي، بسيار ساده و در پايين ترين سطح و با كم ترين امكانات مي باشد.
معظم لَه مانند معمولي ترين افراد جامعه زندگي مي‌كنند. ما زماني خدمت ايشان رفتيم و از آقا درخواست نموديم تا اجازه بفرمايند از داخل منزلشان و وضيعت زندگيشان فيلم‌برداري كنيم، تامردم وضيعت زندگي رهبر خود را ببينند و بفهمند كه ايشان چگونه زندگي مي كنند. آقا فرمودند: «اگر شمابخواهيد زندگي مرا نشان بدهيد مي ترسم خيلي‌ها باور نكنند.»
راوي: سيد علي اکبر حسيني
http://www.tebyan.net/social/house_family/partners/aftermarriage

+ خبري که فارس نيوز مدتي پيش در 


خبري که فارس نيوز مدتي پيش در باره زندگي فقيرانه آقاي خامنه اي منتشر کرده بود و اخيرا هم چندين بار توسط خبرگزاري ها و سايت هاي مختلف باز نشر شده، نويسنده به نقل از يکي از مسئولين حکومتي گفته است:


يك‌بار خانم آقا{ي خامنه اي} به كربلا رفته بود، دختران من وقتي به حضور ايشان رسيدند، خانم آقا گفته بود: من از سيزده سالگي خرج سفر كربلا را كنار گذاشتم تا اينكه حالا توانستم يك‌بار كربلا بروم.

اين خبر را اگر بگذاريم کنار مصاحبه سال گذشته همسر سعيد امامي (از متهمين پرونده قتل هاي زنجيره اي) نتيجه گيري جالبي مي توان از آن کرد، همسر سعيد امامي مي گويد:


در سال ??...سعيد {امامي} خانواده آقاي خامنه اي را براي كاري برده بود لندن و دو ماه تمام با اين خانواده زندگي کرد به حدي که خود آقا مجتبي پسر آقا (داماد آقاي حداد عادل) و مادر خانمشان شيفته ي اخلاق سعيد شده بودند که حتي تا قبل از دستگيري سعيد هم مرتبا خود آقا مجتبي پسر آيت الله خامنه اي زنگ مي زدند به سعيد که چرانمي آيي و با ما رفت و آمد نمي کني ؟
با توجه به اينکه همسر آقاي خامنه اي از سيزده سالگي يعني حدود پنجاه سال پيش مشغول جمع کردن پول براي سفر کربلا بوده اند، سوال اين است که خرج سفر لندن را از کدام پس انداز پرداخت کرده اند؟ شايد براي سفر لندن نيز از سه سالگي مشغول جمع آوري پوند انگليس بوده اند؟


بعد التحرير: بد نيست از نگارنده مطلب بپرسيم که آقاي خامنه اي که حاضر نيست زيلوهاي نخ نما شده منزل را تعويض کند چرا به جاي بي ام و يک ماشين ارزان تر سوار نمي شوند که هزينه نگهداري و تعمير کمتري هم داشته باشد. مثلا سمند يا سورن که افتخار ملي هم هستند. تصويري از بي ام و آقا را ببينيد

سوال ديگر اينکه، فردي که توانايي خريد يک وعده برنج براي درمان فرزند خود را ندارد چگونه خود سيگار و پيپ مي کشد و مسئولين را نيز دعوت به ساده زيستي و صرفه جويي مي کند؟

پاسخ

با سلام دوست گرامي- خوشحال مي شدم حداقل نام و ايميل خودتان را هم مي فرموديد تا حداقل بدانيم اين همه ادعاي بي سند را چه دوستي مطرح مي كنند؟ به هر حال از انتقادات تشكر مي كنم و چند نكته اي را خدمتتان به عرض مي رسانم- اول اينكه هيچ شكي در مورد كذب بودن ادعاهاي بي سند و مدرك شما نداريم- ثانيا اگر شما ايراني هستيد خواهشمندم بفرماييد مشكل اصلي شما كجاست؟ زيرا اين ادعاهاي دروغ كه بارها توسط منافقين و دشمنان اين ملت و سلطنت طلباني دين گريز نيز مطرح شده و الان از طرف شما بازگويي شده معلول مشكل ديگري است. مثلا منافقين صراحتا مشكلشان را با ملت ايران و رهبر عزيز انقلاب سهم خواهي از قدرت و سلطنت طلبان درد حكومت شاهنشاهي و بقيه مشكلات ديگري دارند- شما هم به جاي دروغ پراكني مشكلتان را بفرماييد تا در مورد آن صحبت كنيم- سوما امروز سالگرد حضور سبز و ميليوني ملت ولايت مدار ايران در 9 ديماه 1388 است كه تمام فتنه گران را زيرپا گذاشتند، شما هم مواظب باشيد مغضوب اين ملت قرار نگيريد كه ديگر جايي براي شما در خاك مقدس شهيد پرور ايران نخواهد بود- منتظر حضور سبز و بي غرضتان هستم- موفق باشد
سلام دوست عزيز

وبلاگ زيبا، ارزشي و با محتوايي داريد. برايتان آرزوي موفقيت دارم.



http://kurosh2569.blogfa.com/
" اين چه خدايي است كه در موقع نياز آدمي، يا سكوت مي‌كند و يا تشريف حضور ندارد. قرن ما را بايد قرن ترس ناميد، ترس از دولت، ترس از خدا، ترس از صاحب‌كار، ترس از پليس، ترس از هم‌نوع، ترس از جامعه، ترس از بازجو، ترس از زمان حال، ترس از زمان آينده، ترس از خود، ترس از روز قيامت، و ترس از همسر. (ژان پل) "

با سلام...وب جالبي داري..وقت کردي بهم يه سري بزن شايد خوشت اومد..اخه همه ميگن من همه چيز تو وبم دارم
خرد نگهدارت تا بعد
منتظرم...نظر يادت نره