سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زمام دار و کردار، راننده و نفس(مرکبی) سرکش است . [امام علی علیه السلام]
مسئله فلسطین - رهنمودهای امام خامنه ای
  • پست الکترونیک
  • درباره نویسنده پایگاه
  •  RSS 
  • موضوع بندی رهنمودهای امام خامنه ای
  • صفحه اصلی
  • مسئله‏ى فلسطین، بسیار مسئله‏ى اساسى و مهمى است. رژیم اشغالگر و غاصب شدت عمل را علیه فلسطینى‏ها زیاد کرده است و این واکنش آنها به ضعفهاى درونى خودشان و به شکستهاى پى در پىِ خودشان است. نتوانستند آن هیمنه‏اى را که بدروغ از خودشان ساخته بودند، حفظ کنند؛ آن رعبى که در دل ملتهاى عرب انداخته بودند، با مجاهدت مجاهدان فداکار؛ لبنانى و فلسطینى، حالا شکست، فشار را بر مردم فلسطین وارد میکنند. حکومت موجود در غزه، امروز یک حکومت قانونى است؛ حکومت حماس یک حکومت قانونى است. همه‏ى دنیا باید این حکومتى را که با آراء مردم از طریق انتخابات به وجود آمده است، بپذیرند. مدعیان تمدن که خودشان را کشورهاى متمدن میدانند، ولى بوئى از تمدن و انسانیت نبرده‏اند، نگاه میکنند و رفتار غاصبین صهیونیست با مردم غزه و این محاصره‏ى شدیدى را که وجود دارد، مى‏بینند - که البته غزه یک نمونه‏اش است؛ ساحل غربى هم دست کمى ندارد؛ اگر چه محاصره نیست، اما شدت عمل صهیونیستها در شهرهاى ساحل غربى هم کمتر از غزه نیست. فشار بر فلسطینیان مظلوم در همه جا هست - و دم بر نمى‏آورند، دفاع هم میکنند، از صهیونیستها حمایت هم میکنند. دنیاى اسلام در مقابل این حادثه‏ى تلخ بایستى حرف خودش را بزند، نظر خودش را نشان بدهد، جایگاه خودش را مشخص کند و روز قدس، روز مناسبى براى این کار است.

     رحمت و رضوان خدا بر امام بزرگوار ما که این روز را به عنوان روز دفاع از ملت فلسطین معین کردند. ان شاءاللَّه روز قدس همه‏ى  مردم ما و امیدواریم بخش عظیمى از مردم کشورهاى اسلامى از این فرصت استفاده کنند و حق مردم فلسطین را ادا کنند و ان‏شاءاللَّه دولتهاى مسلمان هم به وظیفه‏ى بزرگ خودشان که کمک به دولت حماس در فلسطین و کمک به ملت فلسطین است، عمل کنند.

     



    روح الله تولایی ::: پنج شنبه 87/7/4::: ساعت 11:0 صبح
    نظرات شما:
    موضوع: رهبری جهان اسلام

    >> به پایگاه مجموعه رهنمود های موضوع بندی شده امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار خوش آمدید. خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات سازنده و ارزشمند خود را برای ما به ایمیل زیر ارسال فرمایید: ruhollah1363@gmail.com

    > رهنمود های امام خامنه ای<<

    >>اشتراک در خبرنامه سایت<<
     


    >> درباره نویسنده سایت<<
    مسئله فلسطین - رهنمودهای امام خامنه ای
    روح الله تولایی
    رهسپاریم با ولایت تا شهادت


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینک های دوستان<<
    >>سرویس پشتیبانی سایت<<