سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی، یکی از دو [نوع] خویشاوندی است[ : خویشاوندی سببی و نَسَبی] . [امام علی علیه السلام]
افتخار نظام جمهوری اسلامی - رهنمودهای امام خامنه ای
  • پست الکترونیک
  • درباره نویسنده پایگاه
  •  RSS 
  • موضوع بندی رهنمودهای امام خامنه ای
  • صفحه اصلی
  • همه‏ى مسئولین نظام باید به این نکته توجه کنند و به اسلام و احکام اسلام و به ارزشهاى اسلامى افتخار کنند. درست است که دشمنان اسلام - یعنى دشمنان ملت ایران - این را نمى‏پسندند. بدیهى است شما وقتى  در مقابل یک دشمنى قرار بگیرید، اراده‏ى قوى داشته باشید، اسلحه‏ى کارآمد داشته باشید، دشمن این را نمى‏پسندد؛ میخواهد اراده‏ى شما را، از شما بگیرد و شما را تضعیف کند؛ اسلحه را از دستتان بگیرد. دشمنان ایران و ایرانى میدانند که مایه‏ى ایستادگى و اقتدار این ملت و اراده‏ى مستحکم او، همین ایمان اسلامى او بود؛ میخواهند این را از او بگیرند. آنها تبلیغات جهانى را در همین جهت سازماندهى میکنند. ما باید هوشیار باشیم؛ مسئولین ما باید هوشیار باشند؛ نامزدهاى انتخابات باید هوشیار باشند. مبادا نامزدهاى انتخابات ریاست جمهورى در تبلیغات خود براى دلخوشى دشمنان حرفى بر زبان جارى کنند. رضایت خدا را باید در نظر گرفت، رضایت اولیاء را باید در نظر گرفت. آن چیزى را باید معیار قضاوت قرار داد که مایه‏ى ایستادگى ملت است، مایه‏ى استحکام ملت است، مایه‏ى استقامت مردم است و او پایبندىِ محکم به اسلام است.(بیانات در جمع تعدادى از خانواده‏هاى شهداء 3/3/1388)

     
     خدا را شکر میکنیم که به برکت اسلام نگذاشت خون شهیدان ما پامال و ضایع شود. خون شهیدان ما ضایع و باطل نشد. این عزتى که امروز شما مى‏بینید نظام جمهورى اسلامى و ملت ایران دارند، به برکت همین خونهاست. اینکه در همه‏ى کشورهاى اسلامى، قشر عمومى مردم، ملت ایران را تحسین میکنند، نظام جمهورى اسلامى را به چشم عظمت نگاه میکنند، به برکت این خونهاست. این امنیتى که امروز در کشور ما هست، این حرکت عظیمى که امروز به سمت سازندگى این کشور هست، این کارهاى بزرگى که انجام گرفته است، این پیشرفت علمى و فناورى، این افزایش تعداد عالم و دانشمند و دانشجو و محقق و پژوهشگر، اینها همه به برکت خون شهداست. این بیدارى عمومى که امروز کشور و ملت ما دارد، به برکت خون شهداست. خون شهداى شما مثل کیمیا، مثل اکسیر توانست این ملت را، این کشور را متحول کند، رشد بدهد و افتخارش مال شهداى شما و مال خود شماست. 

     ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده‏هاى شهداست. این را همه‏ى ملت ما باید بدانند. هرچه ما عزت به دست بیاوریم، هرچه پیشرفت به دست بیاوریم، مرهون خون شهداى عزیز شما، این جگرگوشه‏هاى شماست. اینها بودند که به ما، به کشورشان، به ملتشان، به اسلام عزت دادند. این را همه باید قدر بدانند؛ مسئولین هم باید قدر بدانند، خود شما خانواده‏ها هم باید قدر بدانید؛ و میدانید.
     کمتر خانواده‏ى شهیدى را من دیده‏ام که به شهادت فرزند خود افتخار نکند، احساس سربلندى نکند؛ هیچ، شاید هرگز خانواده‏ى شهیدى را ندیده باشیم. به شهداى خودشان افتخار میکنند، حق هم همین است، جاى افتخار هم دارد. نه شما، همه‏ى ما، همه‏ى ملت ایران، همه‏ى مسئولین باید به این مردان دلاور، به این جوانان شجاع افتخار کنند.
     و یاد حماسه‏ى دفاع مقدس باید همیشه در کشور ما باقى بماند و جاودانه باشد. بعضى‏ها خواستند، سعى هم کردند که یاد دوران دفاع مقدس و آن شجاعتهاى بزرگ و آن عظمتها را بتدریج کمرنگ کنند و از یادها ببرند. اینها اگر نادانسته این کار را میکنند، غفلت بزرگى دارند؛ اگر هم خداى نکرده دانسته است که خیانت است.



    روح الله تولایی ::: دوشنبه 88/3/4::: ساعت 6:15 عصر
    نظرات شما:
    موضوع:

    >> به پایگاه مجموعه رهنمود های موضوع بندی شده امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار خوش آمدید. خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات سازنده و ارزشمند خود را برای ما به ایمیل زیر ارسال فرمایید: ruhollah1363@gmail.com

    > رهنمود های امام خامنه ای<<

    >>اشتراک در خبرنامه سایت<<
     


    >> درباره نویسنده سایت<<
    افتخار نظام جمهوری اسلامی - رهنمودهای امام خامنه ای
    روح الله تولایی
    رهسپاریم با ولایت تا شهادت


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینک های دوستان<<
    >>سرویس پشتیبانی سایت<<