سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بردبار باش که آن پایه دانش است . [امام صادق علیه السلام]
دیدار امام خامنه ای با فرماندهان نیروی هوایی - رهنمودهای امام خامنه ای
  • پست الکترونیک
  • درباره نویسنده پایگاه
  •  RSS 
  • موضوع بندی رهنمودهای امام خامنه ای
  • صفحه اصلی
  • امام خامنه ای در دیداری با فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در بیست و هفتمین سالگرد، بیعت تاریخی جمعی از افسران – درجه داران و همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) در نوزدهم بهمن سال 1357 برگزار شد، حرکت تاریخی جوانان مسلمان و انقلابی نیروی هوایی را، نقطه عطف و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی خواندند و با اشاره به مجاهدتهای نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس و اقدامات ارزنده این نیرو برای خودکفایی، افزودند: نیروی هوایی باید با توکل بر خدا، حفظ انضباط دقیق نظامی و همچنین، حفظ روحیه اخلاص، ابتکار و اعتماد به نفس، برای دفاع از عزت و سربلندی ملت ایران گام بردارد.

    رهبر انقلاب اسلامی، طرح موضوع استفاده از سلاح اتمی از جانب غربیها به ویژه امریکا را، دروغ و توجیهی برای پنهان کردن نیت اصلی خود برشمردند و افزودند: متاسفانه مجامع جهانی نیز به دلیل نفوذ قدرتهای سلطه گر آبرو و حیثیت خود را از دست داده اند و غربیها که معاهده عدم توسعه سلاحهای اتمی را معروف به معاهده ان پی تی است تصویب کرده بودند، با اقدام روز شنبه، در واقع این معاهده را از حیظ انتفاع ساقط کردند.

    ایشان اقدامات جمهوری اسلامی ایران در 5/2 سال گذشته برای جلوگیری از هرگونه بهانه گیری غربیها و رفع سوءظن آنها را اتمام حجت دانستند و تاکید کردند:پس از این مدت سرانجام غربیها اذعان کردند که مسئله آنها سلاح هسته‌ای نیست بلکه آنها با دستیابی ایران به فناوری صلح آمیزهسته ای مخالفند که این حرف برای ملت ایران به هیچ وجه قابل شنیدن و تحمل کردن نیست.

    امام خامنه ای با تاکید بر اینکه امروز دوران پیش از انقلاب اسلامی و اجرای دستورهای سفرای آمریکا و انگلیس گذشته است، تصریح کردند:

    امروز مسئولان ،مظهر خواست و اراده و اقتدار ملت هستند و دستور رئیس جمهور محترم به سازمان انرژی اتمی و بیانیه ایشان، درست همان چیزی بود که باید متناسب با عزت و اقتدار این ملت باشد.

    ایشان تصمیمات اخیرمسؤولان کشور را صحیح و مبتنی بر کار کارشناسانه و عقبه‌ای دوراندیش و خبره در مسائل سیاسی بین المللی و فنی دانستند و افزودند: قدرتهای سلطه گر ابزار زیادی دراختیار ندارند و مهم ترین ابزار آنان تشر و اخم است که اگر مسلمانان و دیگر ملتها قدر قدرت خود را بدانند این ابزار ناکارآمد خواهد شد و ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی قدر توانایی خود را دانسته است و هیچ قدرتی نباید اقتدار ملی این کشور و ملت را دست کم بگیرد.

    رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ ایمان، وحدت و عزم ملی خاطرنشان کردند: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان خواهد داد که چه می گوید و چه می خواهد و عزم راسخ آنان متوجه چیست، بنابراین همه دنیا چشمان خود را باز کنند تا 22 بهمن امسال را به خوبی مشاهده نمایند.

    حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام زشت برخی مطبوعات غربی در اهانت به پیامبر عظیم الشأن اسلام‌ (ص)، آن را رسوا کننده شعار تمدن و لیبرال دموکراسی غرب درحمایت از آزادی بیان دانستند و تاکید کردند: در این آ‌زادی بیان هرگونه اظهار تردید و یا نفی افسانه کشتار یهودیان ممنوع تلقی می‌شود اما اهانت به مقدسات 5/1 میلیارد مسلمان جایز است.

    امام خامنه ای این اقدام را توطئه ای برنامه ریزی شده از جانب صهیونیستها برای رودررو قرار دادن مسلمانان و مسیحیان ارزیابی کردند و با اشاره به سخنان چند سال پیش رئیس جمهور امریکا مبنی بر جنگ صلیبی و همچنین حمایت اخیر زمامداران اروپایی از این عمل پست به بهانه آزادی بیان افزودند: واکنش ملتهای مسلمان به موقع بود و باید هم چنین واکنشی نشان دهند زیرا پیامبر اسلام‌(ص) کانون همه عشقها و محبتها و محور اتحاد دنیای اسلام هستند اما همه بدانند این خشم مقدس و بجای مسلمانان بر ضد مسیحیان نیست بلکه بر ضد دستهای خبیثی است که این توطئه را طراحی کرده و سیاستمداران دنیای سلطه را بازیچه خود قرار داده است.

    ایشان یکی از دلایل این توطئه صهیونیستها را، ضربه سخت و شوک‌آور پیروزی حماس در انتخابات فلسطین ارزیابی و خاطرنشان کردند: درانتخابات فلسطین، آمریکاییها رسما به گروههای مقابل حماس کمک مالی کردند اما به کوری چشم آنها و صهیونیستها مبارزان حماس پیروز شدند و امروز در هر نقطه جهان اسلام اگر انتخابات آزاد برگزار شود به دلیل چهره منفور و زشت آمریکا در میان ملتهای مسلمان، گروههای مخالف آمریکا رأی خواهند آورد.

    رهبر انقلاب اسلامی پیروزی حماس و مخالفت غربیها به ویژه امریکا را با رأی مردم فلسطین، نشان دهنده تناقض در شعار آنان در حمایت از دموکراسی و عمل به آن دانستند و افزودند: وضع سیاسی کنونی در منطقه و شکستهای پی در پی امریکا و گسترش بیداری اسلامی، ثمرات عظیم انقلاب اسلامی و حرکت عزتمندانه ملت ایران است و این ملت به فضل الهی پس از این نیز با قدرت مسیر پیشرفت خود را طی خواهد کرد.



    روح الله تولایی ::: سه شنبه 84/11/18::: ساعت 4:8 عصر
    نظرات شما:
    موضوع:

    >> به پایگاه مجموعه رهنمود های موضوع بندی شده امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار خوش آمدید. خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات سازنده و ارزشمند خود را برای ما به ایمیل زیر ارسال فرمایید: ruhollah1363@gmail.com

    > رهنمود های امام خامنه ای<<

    >>اشتراک در خبرنامه سایت<<
     


    >> درباره نویسنده سایت<<
    دیدار امام خامنه ای با فرماندهان نیروی هوایی - رهنمودهای امام خامنه ای
    روح الله تولایی
    رهسپاریم با ولایت تا شهادت


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینک های دوستان<<
    >>سرویس پشتیبانی سایت<<