سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که طمع را شعار خود گرداند خود را خرد نمایاند ، و آن که راز سختى خویش بر هر کس گشود ، خویشتن را خوار نمود . و آن که زبانش را بر خود فرمانروا ساخت خود را از بها بینداخت . [نهج البلاغه]
دیدار امام خامنه ای با رییس دفتر سیاسی حماس - رهنمودهای امام خامنه ای
  • پست الکترونیک
  • درباره نویسنده پایگاه
  •  RSS 
  • موضوع بندی رهنمودهای امام خامنه ای
  • صفحه اصلی
  • امام خامنه ای در دیدار آقای خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه ،پیروزی حماس را انتخابات اخیر فلسطین ، یکی از غافلگیریهای شیرین الهی و تحقق وعده خداوند برشمردند و با اشاره به شرایط سالهای گذشته مردم فلسطین و گروههای مبارز افزودند: مردم فلسطین و گروههای مبارز در شرایطی که ظاهراً همه درها به روی آنان بسته بود، دچار یاس و ناامیدی نشدند و به جهاد خود ادامه دادند و در نهایت، شاهد تحقق وعده های الهی یکی پس از دیگری هستیم و بعد از آزادی غزه، پیروزی حماس روی داد که موجب غافلگیری همه شد.
    ایشان این پیروزیها را مرهون مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین دانستند و خاطرنشان کردند: ملت فلسطین نشان داد که ملتی هوشیار، سیاسی و داناست زیرا فلسطینیها در حالی به حماس رای دادند که می دانستند این رای به معنای انتخاب مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی است.
    امام خامنه‌ای با اشاره به سخنان آقای خالد مشعل که از به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی، مذاکره نکردن با این رژیم، بازگشت آوارگان فلسطینی و پایتختی بیت المقدس به عنوان اصول و خطوط قرمز حماس نام برد، افزودند: مواضع حماس بسیار اصولی و صحیح است و تنها راه موفقیت ادامه این مسیر و رعایت این خطوط قرمز است.
    رهبر انقلاب اسلامی وظیفه دولتهای اسلامی و ملتهای مسلمان را در خصوص مسئله فلسطین بسیار خطیر ارزیابی و تاکید کردند: باید با برنامه ریزی صحیح ،زمینه ای فراهم شود تا همه مسلمانان بتوانند با کمکهای خود در این مسئله مهم جهان اسلام شریک شوند.
    ایشان، طراحی کمک مالی سالیانه همه مسلمانان را به مسئله فلسطین، از جمله راههای سهیم کردن امت اسلامی در این مسئله دانستند و افزودند: این کمک داوطلبانه ضمن ایجاد ارتباط روحی میان مسلمانان با مسئله فلسطین، تأثیر بزرگی در جهان خواهد گذاشت.
    امام خامنه‌ای همچنین بر لزوم همکاری، همراهی و همدلی همه گروههای فلسطینی برای ادامه مسیر و حل مشکلات مردم فلسطین تأکید کردند.



    روح الله تولایی ::: دوشنبه 84/12/1::: ساعت 4:7 عصر
    نظرات شما:
    موضوع: رهبری جهان اسلام

    >> به پایگاه مجموعه رهنمود های موضوع بندی شده امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار خوش آمدید. خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات سازنده و ارزشمند خود را برای ما به ایمیل زیر ارسال فرمایید: ruhollah1363@gmail.com

    > رهنمود های امام خامنه ای<<

    >>اشتراک در خبرنامه سایت<<
     


    >> درباره نویسنده سایت<<
    دیدار امام خامنه ای با رییس دفتر سیاسی حماس - رهنمودهای امام خامنه ای
    روح الله تولایی
    رهسپاریم با ولایت تا شهادت


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینک های دوستان<<
    >>سرویس پشتیبانی سایت<<