سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده گناه می کند، پس دانشی را که پیشتر می دانسته، از یاد می برد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کولی بازی غربی ها - رهنمودهای امام خامنه ای
  • پست الکترونیک
  • درباره نویسنده پایگاه
  •  RSS 
  • موضوع بندی رهنمودهای امام خامنه ای
  • صفحه اصلی
  • این کولى‏بازى‏هاى تبلیغاتى که علیه ملت ایران و نظام جمهورى اسلامى در دنیا، عمدتاً امریکایى‏ها و رسانه‏هاى صهیونیستى و امپراطورى خبرى وابسته‏ى به صهیونیسم، به راه مى‏اندازند، روى چند نقطه دائم تأکید مى‏کنند و دائم یاوه‏گویى‏هاى خودشان را تکرار مى‏کنند، براى اینکه شاید بتوانند جوّ دنیا را علیه نظام جمهورى اسلامى و علیه ملت ایران تحریک کنند.
      آن چند نقطه: اول، این‏که علیه ایران اجماع جهانى است! دوم، این‏که ایران تهدید جهانى است! سوم، این‏که ایران در صدد ساختن بمب و سلاح هسته‏اى است! چهارم، این‏که ایران ناقض حقوق بشر است!
     همه‏ى حرکت تبلیغاتى دشمن بر روى این چند جمله تکیه دارد و همین‏ها را با زبان‏هاى مختلف، با انواع ترفندها، در دنیا تکرار مى‏کنند. البته حقیقت براى ملت ما و براى بسیارى از هوشمندان عالم هم روشن است؛ اما من به طور مختصر جمله‏یى عرض مى‏کنم:
    علیه ایران هیچ اجماعى وجود ندارد. این دروغِ امریکایى‏ها و چند متحد امریکا در دنیاست. در حرکت شجاعانه‏ى فناورى هسته‏اى در ایران، صد و شانزده کشور غیرمتعهد از ایران حمایت کردند؛ سازمان کنفرانس اسلامى از ایران حمایت کرده است؛ دولت‏هاى مستقل، همه از ایران حمایت مى‏کنند. آن کسانى هم که با فشار امریکا و زیر رودربایستى با امریکا گاهى واسطه مى‏شوند که حرف‏هاى آنها را براى ما تکرار کنند، خودشان آهسته به ما مى‏گویند این را امریکایى‏ها از ما خواسته‏اند؛ نظر خود ما این نیست! کشورهاى دنیا، کشورهایى که مى‏خواهند آینده‏ى خودشان را تأمین کنند، همه با انحصار فناورى هسته‏اى در چند کشور دنیا مخالفند. این که هیچ کشورى حق ندارد به فناورى هسته‏اى دست پیدا کند، یعنى تا بیست سال دیگر همه‏ى کشورهاى گوناگون دنیا باید براى تأمین انرژى خودشان دست گدایى به سمت چند کشور غربى و اروپایى دراز کنند و از آنها انرژى بطلبند، براى اینکه بتوانند زندگى خودشان را اداره کنند. چه کسى، کدام کشور، کدام ملت، کدام مسؤول صادق یک کشور حاضر است این را بپذیرد؟! امروز ملت ما در این راه گام جلو گذاشته است و پیشقدم شده است؛ شجاعانه در این راه ایستاده است. ملت‏هاى جهان هیچ‏گونه علیه این کار انگیزه‏اى ندارند، تا اجماعى داشته باشند؛ اجماع بین چند کشور انحصارطلبِ سیاسى است و اجماع اینها ارزشى ندارد. ملت‏ها و کشورهاى دنیا، همه در زبان و در دل، ملت ایران و حرکت نظام جمهورى اسلامى را در این راه تأیید مى‏کنند و آن را مى‏پسندند.
    تبلیغات‏چى‏هاى امریکایى و صهیونیستى مى‏گویند ایران یک تهدید جهانى است! ایران براى هیچ کشورى تهدید نیست؛ همه هم مى‏دانند که واقعیت در مورد ایران این است. ما هیچ همسایه‏اى را تهدید نکرده‏ایم؛ ما با همه‏ى کشورهاى این منطقه روابط دوستانه و برادرانه داریم. روابط کشور ما و دولت‏هاى ما با کشورهاى اروپایى روابط سالم و خوبى است و در آینده که گاز در تأمین انرژى نقش بیشترى پیدا مى‏کند، این روابط با اروپا بهتر هم خواهد شد؛ چون آنها به گاز ما احتیاج دارند. روابط ما با دنیاى عرب، دوستانه و خوب است و مهم‏ترین مسأله‏ى ما در جامعه‏ى عربى، فلسطین است. ما در این مسأله آنچه را که آنها در دلشان هست، بر زبان مى‏آوریم و آن را با صراحت بیان مى‏کنیم. ما در قضیه‏ى فلسطین، یک موضع بسیار شفاف و روشنى داریم که ملت‏هاى عربى این موضع را با همه‏ى وجود دوست دارند و از اینکه ما آن را ابراز مى‏کنیم، احساس عزت مى‏کنند. همه‏ى مسؤولان کشورهاى عربى هم دلهایشان همین را مى‏خواهد؛ اگر چه بر اثر بعضى از ضرورت‏ها شاید نمى‏توانند به این صراحت که ما ابراز مى‏کنیم، بیان کنند. روابط ما با کشورهاى گوناگون این منطقه و آسیا و مناطق دیگرِ جهان، روابط دوستانه است. آنها حق ایران، نقش ایران، تأثیر ایران را مى‏دانند و براى آن اهمیت قائلند. روابط ما با روسیه هم روابط خوبى است. روس‏ها بخوبى مى‏دانند که اگر در ایران یک دولت طرفدار امریکا بر سر کار بود، چه به روز آنها مى‏آمد. ما منافع مشترکى با آنها داریم؛ در آسیاى میانه، در خاورمیانه و در خود این منطقه منافع مشترکى با آنها داریم. ما با دنیا مشکلى نداریم. ما هیچ تهدیدى براى دنیا نیستیم و این را همه‏ى دنیا مى‏دانند. امریکایى‏ها با کولى‏بازىِ تبلیغاتىِ خودشان مى‏خواهند مطلب را بر افکار عمومى دنیا مشتبه کنند. البته نتوانسته‏اند، باز هم نخواهند توانست.
    مطلب بعدى آنها این است که ایران دنبال بمب هسته‏اى است! این، یک حرف نامربوط و غلط و دروغ محض است. ما بمب هسته‏یى لازم نداریم. ما هیچ آماج و هدفى نداریم که بتوانیم بمب هسته‏اى را در آن جا مصرف کنیم. ما به کارگیرى سلاح هسته‏اى را با احکام اسلامى مخالف مى‏دانیم؛ این را صریحاً بیان کرده‏ایم. ما تحمیل هزینه‏ى ساخت سلاح هسته‏اى و نگهدارى آن را بر ملت خودمان یک تحمیل بیجا و بى‏مورد مى‏دانیم. ساخت چنین سلاحى و نگهدارى آن، هزینه‏هاى زیادى دارد و ما به هیچ‏وجه جایز نمى‏دانیم که این هزینه بر مردم تحمیل شود؛ ما احتیاجى نداریم. ما داعیه‏ى تسلط بر دنیا، مثل امریکایى‏ها، نداریم که بخواهیم سلطه‏ى زور بر دنیا داشته باشیم و احتیاج به بمب هسته‏اى داشته باشیم؛ بمب هسته‏اى و قدرت انفجارى ما، ایمان ماست؛ و جوانان و مردم ما که در دشوارترین میدان‏ها با کمال قدرت و با همه‏ى ایمان ایستاده‏اند و باز هم خواهند ایستاد. پشت سر این تبلیغات دروغین و کمربسته‏ى این دروغ‏ها، دستگاه‏هاى سیاسى و تبلیغاتى امریکایى‏ها هستند و صهیونیست‏ها هم همراه آنها و در کنار آنها به امریکایى‏ها کمک مى‏کنند. آنچه که هست، مربوط به آنهاست.
    و در آخر شما از حقوق بشر حرف مى‏زنید! شما از مخالفت با تروریسم حرف مى‏زنید! دولتى که زندان گوانتانامو و زندان ابوغریب و جنایت‏هایى از قبیل جنایت حدیثه و جنایت اخیر کابل، ده‏ها و صدها، در پرونده‏اش هست، حق ندارد راجع به حقوق بشر حرف بزند.


    روح الله تولایی ::: شنبه 85/3/27::: ساعت 2:15 عصر
    نظرات شما:
    موضوع:

    >> به پایگاه مجموعه رهنمود های موضوع بندی شده امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار خوش آمدید. خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات سازنده و ارزشمند خود را برای ما به ایمیل زیر ارسال فرمایید: ruhollah1363@gmail.com

    > رهنمود های امام خامنه ای<<

    >>اشتراک در خبرنامه سایت<<
     


    >> درباره نویسنده سایت<<
    کولی بازی غربی ها - رهنمودهای امام خامنه ای
    روح الله تولایی
    رهسپاریم با ولایت تا شهادت


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینک های دوستان<<
    >>سرویس پشتیبانی سایت<<