سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بیندیشد از فرجام [بد] دور گردد . [امام علی علیه السلام]
هیهات من الذله - رهنمودهای امام خامنه ای
  • پست الکترونیک
  • درباره نویسنده پایگاه
  •  RSS 
  • موضوع بندی رهنمودهای امام خامنه ای
  • صفحه اصلی
  • بسم‏اللَّه‏الرّحمن‏الرّحیم‏

    عالم مجاهد جناب حجةالاسلام آقاى سیدحسن نصراللَّه (دام‏بقائه‏وعزه)

    سلام علیکم بما صبرتم؛ حوادث خونین چند روز اخیر در لبنان که به دست جنایتکار صهیونیستهاى غاصب و خونخوار و پشتیبانى صریح دولت مستکبر و طغیانگر ایالات متحده‏ى امریکا انجام گرفته، این‏جانب و عموم ملت ایران و خدمتگزاران آنان در دولت جمهورى اسلامى را در غمى سنگین و عمیق فرو برده است. این فاجعه‏ى بزرگ بشرى که قربانیانش کودکان و زنان و مردان غیر نظامى‏اند ثابت مى‏کند که حکومت غاصب کشور فلسطین تا چه اندازه در تجاوز به جان و مال و استقلال ملتها، گستاخ و بى‏بهره از کمترین ملاحظه‏ى اخلاقى و تعهدات بین‏المللى است و چگونه از سکوت و سازشکارى برخى دولتهاى عربى براى ادامه‏ى تجاوز بر سرزمینهاى عربى و اسلامى بهره بردارى مى‏کند.

    در این امتحان بزرگ، ملت و دولت لبنان از خود شجاعت و غیرت نشان داده و در مقابل دشمن خبیث و افزون طلب تسلیم نشده‏اند. این موضع در خور ستایش است. نیروهاى فداکار حزب‏اللَّه در این حادثه‏ى بزرگ مانند همیشه در موضع سربازان جان برکف و مدافع از کشور و ملت لبنان، حماسه آفریدند و خدا را از خود خشنود کردند.

    عزیزان من! شرف دنیا و آخرت در این است که در مقابل متجاوزان به جان و مال و دین و استقلال، ایستادگى کنید و ضربات خود را بر آنان وارد کنید تا از تجاوز خود پشیمان شوند. کوچکترین نرمش در برابر صهیونیستها، آنان را گستاخ‏تر و درنده‏تر مى‏کند، این محصول تجربه‏ى پنجاه ساله‏ى همسایگان فلسطین و مردم فلسطین است. به خداوند توکل کنید، از او کمک بخواهید، بر ناملایمات صبر کنید تا پیروزى همراه با سربلندى و شرف را خداوند بر شما ارزانى دارد. امروز شما در خط مقدم دفاع از سرزمینهاى اسلامى در برابر تجاوزگران قرار گرفته‏اید. بر همه‏ى مسلمانان جهان و همه‏ى دولتهاى اسلامى واجب است که از لبنان دفاع و به مدافعان از ملت و دولت آن کمک کنند.

    از خداوند متعال مى‏خواهم که همه‏ى دولتها و ملتهاى مسلمان را با این وظیفه‏ى بزرگ آشنا فرماید. این‏جانب شما و رزمندگان جان بر کف حزب اللَّه و ملت لبنان را متضرعانه دعا مى‏کنم و صبر و پیروزى شما را از خداوند متعال مسألت مى‏نمایم و براى شهداى این واقعه، علو درجات و براى کسان آنان صبر و اجر مى‏طلبم.

    والسّلام علیکم و على جمیع عباد اللَّه الصالحین -

    جمعه سى‏ام ذى‏القعدة 1416 - 31/01/1375

    سید على الحسینى الخامنه‏اى‏



    روح الله تولایی ::: دوشنبه 85/5/2::: ساعت 3:8 عصر
    نظرات شما:
    موضوع: رهبری جهان اسلام

    >> به پایگاه مجموعه رهنمود های موضوع بندی شده امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار خوش آمدید. خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات سازنده و ارزشمند خود را برای ما به ایمیل زیر ارسال فرمایید: ruhollah1363@gmail.com

    > رهنمود های امام خامنه ای<<

    >>اشتراک در خبرنامه سایت<<
     


    >> درباره نویسنده سایت<<
    هیهات من الذله - رهنمودهای امام خامنه ای
    روح الله تولایی
    رهسپاریم با ولایت تا شهادت


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینک های دوستان<<
    >>سرویس پشتیبانی سایت<<