سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند کیست؟ ـ : آنکه از حرامها دوری کند . [امام علی علیه السلام ـ هنگامی که از او پرسیده شد]
سیاست بین الملل - رهنمودهای امام خامنه ای
  • پست الکترونیک
  • درباره نویسنده پایگاه
  •  RSS 
  • موضوع بندی رهنمودهای امام خامنه ای
  • صفحه اصلی
  • آقای خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراهشان دیداری صمیمی با امام خامنه ای داشتند. ایشان به این هیئت فلسطینی فرموده بودند که : موفقیتهای ملت فلسطین در سالهای اخیر به ویژه اخراج رژیم صهیونیستی را از غزه، مرهون مقاومت و جهاد در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی دانستند و تاکید کردند: تنها راه تضمین کننده آزادی فلسطین و آینده مردم این کشور، ادامه مقاومت همراه با قدرت، حفظ وحدت و یکپارچگی، و تمسک به اصول اساسی دین اسلام است.

    امام خامنه ای با اشاره به شرایط سخت کنونی مردم فلسطین در سرزمینهای اشغالی افزودند: تجربه پنجاه سال گذشته نشان می دهد کوتاه آمدن در مقابل اشغالگران صهیونیست و مذاکره با آنها وضع را بهتر نخواهد کرد و نتیجه ای جز تشدید فشارها ندارد، بنابراین پیروزی و موفقیت تنها در سایه مقاومت و ایستادگی به دست خواهد آمد.

    ایشان خاطرنشان کردند: دشمنان ملت فلسطین امروز گرفتار مشکلات فراوان سیاسی و اقتصادی خود شده اند، آنها دیروز از لبنان عقب نشینی کردند، امروز مجبور به خروج از غزه شدند و ان شاءالله ملت فلسطین و گروههای مقاومت، اشغالگران را فردا از بیت المقدس نیز بیرون خواهند کرد.

    امام خامنه ای با تاکید بر اینکه انتفاضه نشان داد که قدرت ملت فلسطین برتر از توان رژیم صهیونیستی و آمریکاست افزودند: امریکا نیز با وجود قدرت نماییهای ظاهری و دروغین، در خاورمیانه با شکست مواجه شده و در حال عقب نشینی است و ملت فلسطین و گروههای مقاومت باید با توجه به این شرایط و حفظ هوشمندی، به مسیر جهادی خود ادامه دهند.

    در این دیدار آقای خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن قدردانی فراوان از مواضع رهبری نظام اسلامی و دولت ایران در حمایت از مردم فلسطین گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران در واقع بیان کننده احساسات درونی ملتهای مسلمان و عرب است و همه مسلمانان به این مواضع شجاعانه افتخار می کنند ولی متاسفانه دیگر دولتهای اسلامی جرات بیان این مواضع را ندارند.

    وی ضمن ارائه گزارشی از اوضاع سرزمینهای اشغالی و شرایط سخت مردم فلسطین تاکید کرد: با وجود همه فشارها، اعتقاد مردم فلسطین به جهاد و مقاومت راسخ تر شده و جنبش حماس نیز هرگز از راهبرد اصولی خود، یعنی مقاومت، عدول نخواهد کرد.

    آقای خالد مشعل افزود: ما به چیزی کمتر از آزادی همه سرزمینهای اشغالی، بازگشت همه آوارگان فلسطینی و خروج اشغالگران راضی نخواهیم شد و همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند، اسرائیل، غده ای سرطانی است و ما به هیچ وجه آن را نخواهیم پذیرفت.



    روح الله تولایی ::: سه شنبه 84/9/29::: ساعت 1:40 عصر
    نظرات شما:
    موضوع: رهبری جهان اسلام

    <      1   2   3      
    >> به پایگاه مجموعه رهنمود های موضوع بندی شده امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار خوش آمدید. خواهشمند است پیشنهادات و انتقادات سازنده و ارزشمند خود را برای ما به ایمیل زیر ارسال فرمایید: ruhollah1363@gmail.com

    > رهنمود های امام خامنه ای<<

    >>اشتراک در خبرنامه سایت<<
     


    >> درباره نویسنده سایت<<
    سیاست بین الملل - رهنمودهای امام خامنه ای
    روح الله تولایی
    رهسپاریم با ولایت تا شهادت


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینک های دوستان<<
    >>سرویس پشتیبانی سایت<<